söndag 19 april 2009

äntligen

äntligen har ja bråkat tillräckligt med min bdb så att den faktiskt sammarbetar med mig... Eller inte när man ska kommentera för då måste ja starta om internet, men de e ju inte lilla bdbs fel, ajah, jag har raderat alla jobbiga bilder från 08. Så det börjar med bilder i januari/februari , 09! (: fett gött å ha bort alla pinsamma bilder :o . Jo, igår bröt ja mitt löfte, jag kunde inte låta bli att lägga ut en bild på en hundtröja som det står : desperate housedogs , på. Så jävla snygg.. Idag vet ja ärligt inte vad ja ska göra, Om ebba kunde, ska vi fotta i hfs, på våårtecken, och nya blommor.. fö det verkar faktiskt bli bra väder idag.. När ja vaknade (7) fråga mej inte varför , ja vaknar så tidit, men ja titta på termometern då, då vare 6 grader.. Sen gick ja å laa mej !.
Men men.. Kan inte ebba får folket börja smsa vaaavavava! :)
när vi ändå håller på, har ja redan tränat på biologin till i morgon ( prov ) . Jag kan faktiskt allt skelett, hälften luftvägar, hälften huden och inte ett piss på muskler.. Jo.. Ansiktsmusklen, nackmusklen & Nickelmusklen-.

Får väll påminna er om: rrrebbecca @bdb! :)
puss , Kram & smeek

Inga kommentarer: