fredag 17 april 2009

Blogg

Nu är det såhära att jag har suttit hur länge som helst och försökt att få bloggen bra med ''bilden'' längst uppe... Hm, det dära var nog den 3e jag försökte med och det va inte kulit, för jag har ingen fantasi idag, eftersom att idag har jag bara fottat , smsat, hoppat studsmatta och ätit, Lovet har varit ungefär såhära för mej, Äta dricka Sova. Jag e supertrött och ändå vart hemma en vecka, och det har varit super ! ;) , jag längtar till sommarlovet just nu.
Föressten, bilden.. hmm, jag har gjort 3 försök, tills jag kom på med att jag ville ha brunt tema, jo tjena , fick verkligen inte en ända liknande brun färg, men jag ska ha den ja har nu , tills jag blir nöjd med nån brun, denna är bara tillfällig :) .
Jag har bestämt att ja inte ska ladda upp bilder på bdb på ett tag nu, och ängna mej åt ett liv, såkallat att jag ska skaffa ett liv, bort från datorn, ellerja, inte bort.. Kanske göra nått annat kul om dagarna, såfort min älskling är lagad. Men mobilen tänker ja absolut inte bort från. Jag har faktiskt inte vart såå mobilnördig denna vecka, mobilen har mestadels legat inne... (:
framsteg.
Jag har nyss ätit. det va därför bilden tog så lång tid, för ja å pappa va på ica imellan oxå . hmm, vad mer kan ja skriva, jo att ja har spotify nu, ma - ma :)
hihih, På måndag har vi prov i biologi , på skelettet , huden, luftvägarna och musklerna. Jag kan nästan helt skelettet, och hälften huden, inte en jävla muskle förutom ansiktsmusklen. Några på luftvägarna, men provet kommer nog gå an :) kan ju plugga helgen oxå :)

jag tror jag gillar dej.
puss

Hejdå.

Inga kommentarer: