fredag 19 juni 2009

Fishmås

Idag vare alltså midsommar. Dagen började hemma & då vakna jag å klädde mej å sånt, sen åt jag frukost, och satt mig vid datorn, i början gick det superbra, men sen kopplade internet ifrån datorn och ja fick inte tbx det så just den ja, halvtimmen hade jag lust att Cutta datorn så långt jag bara kunde, vilket inte skulle bli speciellt bra (A) den är ju inte bajsenkel, den har ju sina tyngre sidor, sen gick ja virre & sirre på promenad en kort sväng, och sedan tillbaka & då byggde jag en bana till sirre å så hoppa jag å han, (woho igår smakade jag hans hundchoklad vilket smakade inte så gott, men inte äckligt, det var lite beskt och smakade mörk choklad men ännu beskare.) Men sixten gillart iallafall, haha. Han hoppade faktiskt 50 cm tror jag. han är jätteduktig böffiee. Sen så gick jag in på fb och bdb å kolla lite. Men sen gick ja å mcprutt ut åå höppa igen, lika duktig , fast det vaa så varnt så asså, man orka knappt massa, åååhååå jag längtar till innebandyn börjer igen :>. Aja sen åkte vi te kenneth och vivianne åå åt mat, sen åkte ja te papi men han hade tamefan dragi ut varena sladd pga åskan + att han va inte hemma + att jag inte visste vilken kontakt som ledde till telefonen + att det tog ca en timme å få tag i papi som va hos farmor . Sen kom han åå hämta mig åå vi åkte ner till farmora å sen handla vi & sen hem och sitta datorn
i morn ska ja nog söka efter vänner att göra nått med ;)

Och ni kan väll kolla in min nya bild uppe, hihi en fishmåuse
Kan ju ooxxå bjuda på lite bilder som ja fixade igår, och ni som inte vet vad jag vill ha i födelsedagspresent (1 augusti) , det är en Systemkamera( Canon eos 1000D), En heast eller Måney
Jag vet , lite fail (najkelpajkan är innåt)
Massa fail ( suddig, lev med det)
Haha Dampböffie


Tråkiaa bilder javett , men ja har tråkigt, & det äee iallfall mer än va ja brukar lägga ut . Hela inlägget är massa :D
rrrebbecca @bdb
Pussiizzss

Inga kommentarer: