söndag 21 juni 2009

Närmare..

Börja med att gå in på www.netonnet.se



Sedan väljer du Foto & videokamera




Och nu scrollar du till ''Systemkameror'' och väljer ''canon'' och direkt när den sidan har pluppat upp så kommer den önskade Canon E0S 1000D ...



Men det konstiga är att du även kan scrolla till ''Systemkameror'' igen,- Och välja Nikon, There it is! Nikon D5000, Den verkar okeeyy, men jag vill hellre ha en Canon E0S 1000D

Och när ni ändå håller på att shoppa loss åt mig, så kan ni väll ändå lägga till ett objektiv så det blir roligare , och då vill jag alltså ha nån av dem hära 2 snyggingarna, hellst den för 5990:- för den är dyrast.

Justde, nu närmar sig det, det är nu den 21 Juni 2009, klockan 22:24, och om bara några dagar är det en månad kvar till min födelsedag, alltså den 1:a Juli 2009 från & med 23:59.9 (har svårt att välja, ) tills 23:59.9 är det en månad kvar, & jag fyller hela 1 : a augusti,
Btw, jag tänker bara förvarna alla jag känner att det börjar närma sig, och det jag önskar mig är endast; Systemkamera och gärna objektiv med, och en häst ! Perfekta C-ponnyer på www.hastnet.se, tänkte säga det oxå ;)
Ha en trevlig kväll ,

Pussis

2 kommentarer:

s teffy sa...

haha, du är galen beccy :D <3

rebeccaah sa...

hahaha nejdåå ;D