tisdag 11 augusti 2009

Göteborg / Ullared

Godkväll, eller snart godnatt, om ca 9 minuter :)
Jag är inge trött har sövi i bilen apmkt!
aja. Igår vid 8 åkte vi mot göteborg, vi var där vid 12 eller nått, inte en aning, sen runt 1 gick vi ner till liseberg och stog i kö ett tag. När vi kom in så gick vi och åt pizza, sedan köpte åkband. Så stack vi ner te Flume-ride, som va kul fast ja såg jättekul ut på bilden, haha västa smilet! hihi :D
Sen kommer jag inte ihåg. tror vi gick runt lite. Åkte även sagolandet med virre, vilket va som ett spökhus, var en svart glasruta som tändes bara POFF så vare en docka som pratade där, neh usch, men vincent tyckte den ju va kul så. Sen åkte vi nån hästkarusell så jah virre och wilma satt på en elefant haha! och sen åkte vi nån äckelbåt ! då hade vincent en klubba jag fick hålla i, och han bara: men du kan hänga den runt halsen, så ja: nej, då blir jag ju klibbig ju. Så sa ja att han kunde ha den runt hans hals, men nejj, jag fick hålla i den, snacka om att den båten va läskig fast kul , hahahaha, javet, en barnkarusell, men fan vare kittlades i magen ;) haha, sen tror ja vi åkte kållorado, som va apkul, sen åkte mamma och daniel balder eller nån, och ja fattar inte hur dom vågade, sen så kommer ja inte riktigt ihåg, men tror vi åt! sedan åkte vi kållorado igen. och sen parisehjulet , vilket jag ALDRIG tänker åka igen, gick ju hur fort som helst, och så stanna den när vi var längst upp mee , fan , här har man höjdskräck oxå, ja å daniel satt och höll i oss i den stora runda grejen i mitten, hahaha :D. Sen åkte danel, magnus, liam och sebastian tror jag, nått rosa torn, usch. värsta högt :O . sen så åkte mamma daniel wilma vincent liam och sebastian flume-ride, och sedan åkte vi alllehopa kållorado igen, vilket va grymt kul
har säkert blandat ihop massa när vi åkte vad , men wtf, orka komma ihåg allt? :D

sen var vi i ullared idag! :O trevligt trevligt!
kom hem vi halv 11.
men nu är klockan 00.03, typ alla sover?! :O
hahaha :D
Jag fick titta runt 42 bilddagböcker förut ikväll. jobbigt :'O



















Idag blir det oxå en muppbild. hihi

Inga kommentarer: