måndag 17 augusti 2009

R.I.P

Hej igen, jag har inget att göra så jag skriver ett inlägg till .

Vila i frid Ares.
Kommer ihåg dej så mycket, från när jag var liten tills sist jag träffade dig, kommer ihåg det vita huset vi bodde i med mamma och sebastian, när du hela tiden åt upp våra leksaker, när vi hade flyttat till hedgårdarna, när du alltid vaktade min dörr, när jag och mickis var ute och gick med dig, men du drog så mycket så vi gav dig mariekex. när vi hoppade stora hinder på altanen, när jag var med elin och du bet elins jacka, en annan gång jag var med elin, när du hoppade upp på studsmattan, finns ju även bilder på den stationära datorn, Dagen du flyttade. När du och din nya familj var och hälsade på, när jag var med mikaela för kanske en månad sedan, sista gången jag träffade dig, det känns overkligt, du är verkligen borta. Hoppas du har det bra i hundhimmlen, jag saknar dig verkligen.
17/8-09 R.I.P
Skulle även lägga till att fihja bodde oxå i vita huset =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch, vad har hänt ;/? eller var han bara gammal ?<3 hemskt .

rebeccaah sa...

vet inte, antagligen pågrund av åldern