lördag 5 september 2009

Desperate housewives <3



Äntligen! fast, de är ju 1 månad och 1 dag kvar. men shit, de ää ju snart. fyfan va ja har saknat de!
Sen ska ja kolla när de börjar med greys anatomy, ugly betty och gossipgir oxå ju:D


idag åker jag te mamma igen :)

JAG VILL TE KARLSTAD TYP NU!
vill till bergvik & hööks ! ja vill ha nya ridskor, eller vafan, ja har inga ? xd
och jag vill till gina tricot med ! jag vill verkligen handla (A)
tror ja har typ 2000 nu :'o
Nästa vecka äre ju marknad igen.. hoppas de kommer nå kul karuseller :'d
och att de ää fint väder, de vore ju najs.
Skulle egentligen ut med en massa folk igår, men vädre va ju piss och ja vet inte ens om nåra skulle ut. amalia va mkt sugen på att dra ut, haha jag med, vi typ 10 försökte ja å molly få ut julia, mickis, emma och hanna. men ingen ville ut. om hanna & emma ville me ut, skulle vi gå te julia och hämta henne.
jadu
nu vet ni våra planer. shit.
Nu ska jag leta efter ett liv på blocket. Hejdå ! :d

1 kommentar:

s teffy sa...

jag längtar efter gossip girl som bara den! ;D <3