söndag 27 september 2009

sötis!!!

Shit, vilken söting!!
Nu har jag kommit överens med mig själv om att jag tänker gå på varje träning, om ja inte måste plugga!! ja skiter i om katten skiter i min väska, då luktar jag bajs! eller nej... jag ska ställa in väskan i garderoben (y)

''mitt'' utvecklingsamtal(?) är 18.00-18.30 på tisdag... hmpft.. jag har träning 17.30-19.00, så då kan ja ju inte vara med och träna, fan va sur ja blev när ja märkte de :[ .

Igår var jag med pill, och vi var ute, sen kom kroon , berg och oscar te törge, och då va vi me dom, sen kom stenbröderna så va dom med me, så gick vi runt och sånt,, haha .. sen vi tolv stack ja hem för de va svinkallt, aah.. och så somna ja typ vi kvart i 1.

I förrgår så sov jag och äba hos Mickis.. haha , de va askul, de måste göras om.. skateboard... hahahah!

Jag är jättetrött nu. haha :) Jag tror ja ska försöka bli klar med bilduppsatsen.. nu jävlar ska ja bli klar oxå.. >:O

www.honrebecca.devote.se

Inga kommentarer: