söndag 6 september 2009

Du är älskad av de flesta utom just...bitterfittor.

jag känner att jag verkligen måste duscha... alltsåå.. ja.. usch. hahah ;) väntar på att de ska finnas varmvatten bara. danjel har ungefär precis satte på den, och då fanns det bara 45 grader , och de e som att duscha i ishavet tror jag nog. haha xd. igår prata ja me molly och nåra på skype te typ 12. sen logga ja och somnade, sen ringe nån på dolt vi kvart i 1 , så vaknade jag igen, sen så svara ja på sms, sen somnade jag (A hihi! helt död. :)

Morfar ska även köpa ridskor till mig, från hööks, vilket är inte lite snällt gjort, utan jätte ;) för jag har inget alls att typ ha i stalle/rida i . de kanske vore ett plus! ojoj, jag var trevlig som satan när jag ringde och fråga oxå hihihi! :'D
Sen får han skicka dem..

jag har ont i axeln. .
Nu vet nien läskig bild på läset.

1 kommentar:

s teffy sa...

sv: haha fusk becks! :D tack så mycket snygging! <3