lördag 27 december 2008

Helg!

lördag alltså. Det betyder helg, vet ni en grej , jag tycker det har känts som helg hela veckan ! :D
Min lösnagel sitter fortfarane kvar, det stod på förpackningen att det skulle gåbort med acceton! Jovisst då!, Acceton.. Hmm.. Hmm, det löser visserligen upp lite av nageln (lösnageln alltså ) Det vart mjuk sist och då fick ja bort den lilla nagelbiten.. ett problem ba; NU ÄR DET SLUT PÅ ACCETONEN! typ 1/4 tog ja :/ , Men med mitt pirklande lossnar den nog snart..
igår var det en bra film på 4an vid ett.. Det var med Mary-kate och ashley som små. Har aldriii sett den, Men den var riktigt bra (y)
jag har verkligen förbättrats på CS, tycker inte ni detta är en förbättring: Igår hade jag dödat 23 tror ja de var, och dog 88 ggr! Idaag så dödade jag 38 gubbar Medans ja sj dog 80 ggr (A)

ahha , Idag, de som låg etta å två hade dött typ 123 ggr och dödat 216 eller nåt, ;o
JAG SKA BLI BÄTTRE (A hahaha xd

Nu ska jag spela igen :D Hejdå!

Inga kommentarer: