lördag 20 december 2008

Tv- spel´s nörd

Hejhej. ja har typ inte skrivit på ett tag men nu ni.

Igår hade vi julavslutning, det bestod av: vi hade sovmorgon till 9 ( vi började 9. ) Dock inte vi som inte hade skjuts senare fick åka dit i normal tid, 08.10 (ca) det var alltså jag och sofia. När jag kom till skolan så hade inte fia kommit ännu, så ja hoppade ut ur bilen, och såg bekanta ansikten, Jo då hade några i min klass kommit tidigare för de skulle säga en sak till fia som hon skulle dö för. Höh. Det var alltså Elin, Ebba och Angelica som stog där, Jag ställde mig vid de och de berättade till slut . Det va dock bara Ebba och Elin som visste. höhö. De berättade alltså för mig och angelica. Nån minut senare kom Sofias Taxi, Hon hoppade ut ur taxin och anade NADA, Sen sa vi det, hon vart lite rädd. Det är alltså en Gq som e kär i henne. (Gq=Geek=tönt, egentligen betyder GQ antagligligen inte geek , men om man säger G-Q så säger man ju geek :D det har jag lärt mig för snart ett år sedan :D)
haha, Sen vid kvart i 9 ungefär, började det komma mer i klassen, mot 5i så var alla i klassen redan där, sen kom väl våra lärare, vi satt och pratade en stund så kom ''tomten'', det var mats, från Dreamteam, tror alla, för det lät som honom, jag tycker fortfarande att tomten är läskig fortfarande efter alla dessa år. (A), Mobba mig inte :D
Sen när vi skulle med taxin hem så vare fullt med föölk i år igen, men det va massa med problem, för den taxin jag och liam egentligen skulle åka med, den vart full när jag höppa i, så jag fick vänta på nästa taxi, så kom en annan, där hade de redan hämtat liam, och jag gick in, det va juh en stor taxi för 2 pers, så de tog med saxhyttan / hammarn , då vart den övefull, om bara alla hade fått plats skulle jag få åka med gillardig,. Men vi fick byta till en annan taxi. Där fickk vi tamefan skjuts hem :D

Hemma hade ja tråkigt, till jag skulle till kvarn, jag åkte en halvtimme förtidigt till hfs, men träffade fiapå ica så jag och hon irrade omkring.

Men iidag har jag haft trökigt, och DANIEL (30 år) har fan nördat tv-spel hela dan, och han brukar säga att bara jag sitter vi dtan hela tien. Han har fan slagit rekordet här ;O
Vi fick nyss mat av min kära mor, och det va superdupergott, och jag har fastnat i bert utan att jag har sett de på kanske 1 år. MINST


''Älskade ängel, du är mihin, älskade ängel... osv''


Jag gillardig ! <3

Inga kommentarer: