tisdag 9 december 2008

hällförs :'D

Hällförch är vår mittpunkt
Hällförch har den fulaste ishallen
Hällförch har inte Mc donalds ( vilket suger)
Hällföch ÄGER ALLT ANNAT :'D

Jag har inte skrivit på ett bra tag nue, har lixom glömt och så. I klassen äre väl inte så bra stämning just nu. Jag är neutral, men så är det så att det är folk som är osams, jag säger inga namn vilket har sin egna förklaring, jag är själver inte så hundra på vad saken gäller, jag tror jag börjar bli senil eftersom jag tror att någon sa det till mig igår. Det var som en ängel viskade i mitt öra sedan skuttade in och suddade. Fast så är det med alla saker folk säger till mig (a) . Men det börjar övergå till rättså överdrivet och omoget. De som är osams peker finger & gör tecken och lipas lr nåt. Man hör massor. De e otrevliga mot varann om de måste prata på ngn lektion etc. Annars blänger de bara på varann. Är man med en av de för mkt så blir man blängd av den andra därför håller jag mig neutral, och är antingen med båda eller med andra. Mikaela hoppar på kryckor och idag fick vi se hennes häl & lite fot. Hon ser ut som om någon har mosat blåbär på hennes fot. Fint. Haha. Nej :) . i torsdags på Elevensval hände detta. Hon har bollsporter , egentligen skulle de ha haft snöbollskrig, men fick istället åka pulka. Matte knuffade pulkan som hon åkte och båda tyckte förståss det va kul, men när micka skulle stanna och det gick fort, kom pulkan över hennes fot och hon fick hela vikteen på foten. Hon har bara stukat men det är tillräckligt för henne... Eftersom hon har gymnastikuppvisning på Lördag. Och hon har bestämt sig för att vara med. På lördag ska även jag & Ebba titta på uppvisningen ;) . Nu är det Ugly betty om 10 minuter, sedan Desperate Housewives om 1 timme och 10 minuter. Jag har hört lite om desperate idag. . :)


gårdagen var udda !

Jag måste bara berätta vad som hände igår ( måndag ) på kemin. Det va typ som spöken som jävlades(:
Vi skulle göra ett experiment eller hur det stavas / heter xd. först när Ebba & Julia skulle lägga den brinnande biten på urglaset så exploderade urglaset i 4 bitar. Sedan skulle Jesper & Jim göra detsamma, Samma sak igen. För mig & Mikaela funkade allting perfekt till Mikaela frågade Torsten om hon fick testa igen ja bara: men det va ju läskigt ( skoj ) xd
micka ba: HÖHÖHÖ neeeej ! det va asakul1
båda: *skratta*
' Mikaela testar igen '

Sen tog brännaren eld så alla blev asarädda eftersom det e gas i xd, och det + brinna går inte ihop tkr ja xd
torsten fick världens panik och bah: UUUUUUUUT ! BORT FRÅN BRÄNNARN
alla bah: shiiit xd
men sen slocknade den & alla va ju typ rädda xd, det va slangen som tog eld och började brinna :O


Nuska ja se tv!
höll på att glömma..



jag gillar dig<3


bAJS :D

Inga kommentarer: