söndag 28 december 2008

ingenaning

hej jag heter rebecca och jag är trött på pop-up reklam på mammas underbara bärbara dator.

Ärligt talat.. jag e la grym på att komma på överskrifter på bloggen, jag har ingen blekaste aning på vad man ska skriva som överskrift inte ens om jag gört sist.. Men sak samma , lev med det ;)
Idag har jag inte haft någonting alls att göra, jo jag fotade väl lite.. Men såhära började dagen:

Min mobil vibrerar konstant och jag inser att det ringer, men sket ire så ja somnade om, snabbt försvann vibrationen på byrån. Efter några minuter, runt en kvart, väcker mamma och säger att det är frukost, det va tröttsamt att vakna, tur att det inte är skola just nu.. Det skulle betyda fruktansvärd stress eftersom jag äter sakta och har svårt att hitta kläder, nåja. vi åt frukost, sedan så gick jag och hämtade mobilen för att se vem som hade ringt, det var ju mamma som skulle väcka mig.. sedan så svarade jag på några sms. sen gick ja å duschade efter jag hade duschat tog jag gårdagens klädsel sen minns jag inte mer, Men sen efter några timmar var det iallafall mat , efter maten minns jag inte mer igen, me sen gick jah å sixten ut å fotade ett ta, vi var vi hagen vid vägen, där kom nån helt oberörd springande gubbe som sket fullstängdigt i att sixten sprang mot vägen . han bara fortsatte, visst vad skulle han göra ? men jag fick iaf tyst på sixten å att han stannade, då gick vi in. sen spelade jag GH med mamma daniel och liam, Sen stack daniel å virre och handla , men vi andra fortsatte att spela, sen gick jag in och tittade på lilla jönssonligan på styva linan eller varen henne, efter det varte nån film med mary-kate & ashley, tror den henne nåt med: en helgalen dag i new york, elle nå. den va iaf bra, sen varte ta lite kakor och se zack och codys ljuva hotelliv, Sen nu sitter ja här ;D
hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallååååååå, du glömde skriva att jag har hälsat på... =)