måndag 20 oktober 2008

Bilder

Jag har bara en sak att säga på direkten. Äntligen! Dom där fkn bilderna jag ahr tagit på 2 veckor var bara 717 tror ja . Mjao. Det tog tid. När det väl var klart. Tro på fan ATT de inte fanns alls på datorn. Fick söka igenom helabajsdatorn. Sen vare bara att börja om. Mah, Nu dampar dock internet och jag ska skriva extra mkt så jag har nått att irritara mig på. Iallafall jag fick göra det komplicerade sättet genom att använda fantasin och jag kom fram till att använda huvvet då. Det kom som en snilleblixt. yeah ! Sen gick jag till mappen där de fanns när ja hade sladden i kameran å datorn. oh kopierade de från den mappen till min!


idag idag idag.. vare skola ._. det e så himla träligt med matte men btw, i morn är de prov i the spanska! fyfn säger ja bara. Nästan alla i the spanskagrupp (7orna med spanska) fattar nada. Fresten vilket av tienes och tengo är jag har. Och vilket är hon/han har?! hmm.. Men iaf. Matte suger apröv


TÖRRE TÖRSTEN PÅ TÖRRE LAND känns även som om vi har han 24/7 eftersom vi har törretörstenpåtörreland i kemi oxå! HAN HAR UTSATT OSS FÖ FARA(A) nwahah
vi kan ju säga det iaf nu ska jag duscha sen ska jag .. bajsa kanske. Vem vet? Hejdå, jah älskar er oxå era aprövar :D <3


Inga kommentarer: