söndag 19 oktober 2008

hund




Igår när jag var hos emma red vi. Jag red en häst som heter Pandora (pandis) Och hon Affe. haha, det var kul (A) inga kommentarer .




Men nu är det såhär att min voffe e lite konstig. i morse mär ja tittade på tv grävde han i mitt täcke å trodde att han skulle komma igenom. Han har lätt det smexigaste halsbandet man kan hittta fastän det ser liite bögigt ut :-D. Små diamanter (Y) dom glittrar olika färger. Från blå till gul inklusive röd 8D. Idag har jag faktiskt inga planer. Men en sak till kom jag på med. Han tror han e typ en rottweiler som ares var.. Fast han bara är en ynklig jack russel ^^, Men han ger oss minst ett gott skratt per dag. Hans hjärna verkar ju vara mindre än en flugas.. Man vet aldrig ;D knäpp är han .Sådetså!


Men han fick inte följa med till västerås iår när vi firar jul där.. nauw. kmr sakna honom :O


kanske överdriver , de e ju bara en dag. men jag kmr sakna min bebiiis iaf.

Bilden är dock inte ny, Den är sen i sommras, ( den översta )




Själv ser man ju nyvaken ut. men nu iallafall sitter jag vi msn och bloggen.. Även bdb ;D
gaha, javet. Dålig bild. tog den med webbkameran nyss ;D Sixten låg nyss oh vakta på en fåtölj vid fönstret. värsta tuffingen ! ;D
men nu gick han till mitt knä. Han är min knävoffe <3
Sees!

Inga kommentarer: