tisdag 21 oktober 2008

Bilder!

eh, ja , detta kanske de e jag om taigt ´med min gamla bajskamera (katten) . Ja vill ha systemkamera. då blir ju bilderna lite finare iallafall Här nedanför är ett exempel från mammas systemkamera som jag själv tagit :o

Så jag hoppas att ni förstår min sorg. Vem vill inte ha en systemkamera? så självklart vill man handla ett objektiv med makro till.. Faste det blir några tusen (a) Men som mamma å pappa säger. jag är dyr! :D Idag hade vi prov på spanskan. Det gick la Okay, Men sista sidan med SER nånting. Fattade ja nada på. Så jag chansade väl på alla där utom 2 som ja fattade.. Sen skrev ja nästan på alla utom 4 . Man fick inge omprov på detta prov :o På torsdag ska inte jag ebba å amalia vara med på skapande på elevensval. utan 6orna får ju klasa sej utan oss :D . Ebba o jag ska träna på prov som vi har på fredag. Och molly skulle åka å shoppa . Fy va orättvist ;p Dom överlever kanske ! ;)

Inga kommentarer: