torsdag 30 oktober 2008

Funderingar

Hejhopps!



Nu är det såhär att jag har en halvstor fundering. Om vi flickorsmå skulle ta ett stort grepp mellan bena, sedan dra ner, Om vi säger att trosera har hamnat fel, Japp .. Och då börjar ju alla killar glo! för dom tycker antagligen att vi är sjuka om vi gör nått sånt ´´ hemskt ´´ japp. Men vafaaan, vi tjejr tycker inte killar är sjuka för att dom tar sig mellan bena och lägger deras ''grej'' rätt, antagligen för den ligger på snedda! Det tkr jag e konstigt ! :O håller nån med? :D



Och en sak till! den e stooooooooooooooor! med flera O:n. De e hur kineser kan kunna kinesiska . haha det sert ju helt knepit ut!




Nu tillbaka till svenskan!
Som vi säger på ren svenska. Nu tillbaka till svenskan !





Idag gick jag i pyjamas till ungefär 1 (?) haha. Jag är faktiskt förkyld (A) okej, det håller på åå släpper men när klockan var 12, och daniel frågade vad jag ville ha till mat. trodde jag klockan var 10, jag bara : ehhe, först . men sen hängde jag med!


Senare på eftermiddagen gick jag ut å fotade till ett projekt på internet. >:)
hahaa, :) Men då vare meningen att jag skulle försöka ta lyckade kort, samt misslyckade kort på samma sak. :) även vart mitt öga ett objekt. haha ;) sixten oxå :)
Nu är Anders Sandberg och mormor här. För er som inte vet vem anders är. Är han dendära saken som jag har målat å satt upp i garage. Och om ni inte sätt den vet jag inte hur jag ska förklara det mer:. Daniel har ätit upp chokladkakan som jag ville äta till kvällen, och nu när jag skulle hämta den, då varen borta, när jag frågade han var den var han bara: Men den åt vi ju upp igår ju!


först så tänkte ja att jag hade drömt att jag hade sätt den. Man bara, shiet..
sen sa jag: Menden dära andra vettu!
han : jahaaa, men den har jag ju ätit upp nyss
Man bara fyyfaN! jag fick ju inget när han handlade och Liam och vincent fick varsinna reflexer och smartiesaskar. Tänk om jag o¨xå ville ha smarties och reflexer :O
vad ska du nu tarej till, haaa ?

Nåja. :I Nu ska ja kolla in ginatricot.se och titta om jag hittade sakerna jag skulle beställa, så ska jag beställa tror jag ! har ju lixom 2100 tror jag , annars bara 2000, ( på mitt uttagskort )















Jag & werdi på bilden


VARNING: Bilderna på mig och werdi är sen 2005, så tro inte att jag varken har så lång hår, eller den hjälmen, eller rider där alls längre.


Werdi, jag saknar dig asmycket, det var ju vi 2 då, fralltid vet du. Jag älskade dej över allt annat. Jag hyrde dig ett antal ggr, jag saknar dig asamkt och jag vill träffa dig igen, Bara träffa och få krama dig. Du kmr vara världens bästa shetlandsponny, Det var du som lärde mig massor, hallå det var ju vi 2, Så bara flyttade du sådär, Jag hann inte äns säga hejdå, fan va jag saknar dig. du var ju ponnyn som jag älskade, jag vart superledsen när du flyttade och jag ville bara åka och stoppa dom, att du inte skulle få flytta, för du kunde bo i mitt rum, vi kunde rida mer. Jag köpte massor med saker till dig. Från grimma&grimskaft till schabrak och ländtäcken. hallå, jag vill träffa dig och säga hejdå till dig. Bara en gång. Snälla, Jag saknar dig massor än. Ibland klarar jag inte av att se bilder på dig, För jag blir ledsen, jag börjar sakna dej. Det kommer tillbaka, Sorgen att jag saknar dig, Jag vill ha dig, Du testade mig, jag vann över dig, kmr du ihåg när du nästan ramlade i ett hål då. Båda var rädda, och det var
världens kö till hagen, vi väntade på nån, Men det var ju vi,













Jag saknar dig Werdi

Inga kommentarer: