lördag 22 november 2008

09:40

är klockan nu.!


i torsdags, Bakade jag 2 kladdkakor och niggehbollar ,, Se när ja åkt till far laddade jag hem skins, frisyrer och smink, några ögon - ögonfärger till sims.


Igår varte kvarn, jag gick dit sj, men de hade inte öppnat då. så jag stog å vänta. Sen kom Olivia Izabella & Olivias Kompis från Nora. Då stog vi 4 & väntade. När de väl öppnade lämnade ja jackön å satt mig i soffan & väntade på Veronica, Men innan kom Fella & Elin & satt siig där. Sen kom veronica då gick vi runt å titta vad alla gjorde, Sen satte vi oss & titta när Patrik & Marcuz spelade biljard . Sen efter de hade spelat spelade Robin & Patrik, Sen Gocka (veronica) & patrik!
När dom 2 spelade vare en kille med slicket hår utanför. värsta konstia & fula o.o
Sen gick ja å gocka å satt oss vid en dator, så la hon ut ett ''tjockistest'' på bdb. haha, hon va ju nästan skinny på den :'D. Då satt patrik & kolla. Sen gick vi 3 till blackboxen , det va massa som skulle titta på film. Det vart School of rock. Jag veronica & patrik tittade oxxå på den. Faaast tittade inte klart på hela för samtidt höll ja på att hålla ebba sällskap så jag fick lixom gå fram & tbx xd, alltså hon spelade gitarr xd



Såhär ser 2 av mina simmar ut.



Skratta ni, Dom e faktiskt emo :D



Eller rättare sagt Emo & FashionCore

Emo = emotional Hardcore

SOM TUR E E INTE JA DE :D ,

HEJDÅ!

Inga kommentarer: