onsdag 5 november 2008

19:19

- Jag harde tyvärr ingen bra överskrift idag heller, så jag tog det nyssvarande klockslaget. 19:19!

jag tycker folk som kollar min blogg äre förtysta, börja kommentera, and i'll love you ! ;) haha eller det beror på vem som skriver men ni kan få en kram då, 'kram' haha! jag har tråkigt!
IDAG!
har vi haft matte, å ni har hörtalas om simon? ja, han som fjäskade så mkt för vår störda mattelärare i början av 7an. Han bara ; Öh, du torsten, har du klippt dig?
tosten: Ja, det har jag
Simon: åh, va fint det blev!! ;D;D
Simon: Kan jag å ''jonas'' få sitta ute ?
Torsten: Ja, det får ni .
Julia: Men kan vi 4 oxå få sitta ute ? ( Julia, Elin, ebba & jag )
Torsten: Nej!!!!!! Sluta tjata om detdära hela tiN!
det var alltså en lektion i början av terminen.
Sen har det fortsatt så , tills idag, då det första han sa närvi kom in:

- Nu är det såhär att jag har bestämt vilka som kan få sitta ute idag!
Och det är följande,
Simon & André av killarna. Och av tjejerna
Elin & rebecca Man bah, oh shiit. Vi har ju suttit ute ngn gång innan men alltså vi har blivit inskickade av att alla 6 8 & 9 håller på med oss när vi ska försöka 'göra mattematik '' som han säger jämt .

På spanskan fick vi ffs köra lekar hela lektionen ! :) eller rättare sagt tävling, innan vi kom inhade ho annika gått runt och satt lappar under vissa bänkar. Och på lapparna stog det ett djur på varda lapp . Jag & sofia fick Krokodil Som exempel stog det : Katt = gato , osv. sen så fick man skriva ledtrådar som gällde gruppens djur som manm skulle läsa upp sedan,. Vi tog att det åt kött & hade stor mun full med stora tänder xdd . Jag hitta faktiskt på att den hade stor mun ( fast man skulle skriva på spanska) sen la hon till resten! ;) Vi fick 1 poäng på den saaken ;) haha medans melle & Casper fick 3 xdd , Sen när alla hade sagt sina djur & alla andra gissat så hade vi en annan tråksak. Då vann fillan & ebba >.<>


Hejdå!

Inga kommentarer: