lördag 15 november 2008

igår.

sry jag har int skrivit på ett bra tag.. för er som inte vet ( sry=sorry) xd

Gårdagen var riiiiiktigt kul alltså :)
först vare ju skola ( mindre kul ) men vi fick veta provresultaten på matten :$ vilket jag ska berätta för min kära mor hur det gick. far vet ju redan ;o Kmr nog bli trevligt för mormin att veta :x

hihi.
efter varte hem & gå in på bdb ( BILDDAGBOKEN ) för er som inte vet vad jag heter där sååå.. rebeccafransson @ bdb
och för er som inte riktigt hajjar hur man ska göra, går man in på en ny flik (annars ny internetsida) sedan skriver man in : www.bilddagboken.se , Sedan går man på sök. då söker ni på : rebeccafransson sedan entra. Sen scrollar ni ned lite och så kommer det en ''flik'' upp, Som det står för - och efternamn där stårdet rebecca fransson. Klicka där. Då är du innte på min . Puss.

Senare varte kvarn! :) först hade jhag & angelica jättetråkigt och jag blev mini - kallad (hela kvällen ) (A) Jaa. Oh då förstår man ju . - patrik & jonas i farten! jag svara ju såklart att jag va längst (?) *host*
hmm, längst. Dom bad mig att visa det, Då vare bara å ställa sig breve dom långa små pöjkera och bevisa. Men hallå patrik e faktiskt kort. Jonas dessvärre e typ dubbelt så lång som mej (?) xdd
Senare hjälpte vi till ebba Jossa & saraaah ;D och sprang omkring, (dom gjorde pepparkakshus , [de ska tävla i måltidens hus senare ] ) xd. jag och sarah gjorde glacyr. fett gött. och det va absolut inte jag som gick å åt deras 'host' (A)
efter det varte PINGIS ! :D
självklart var jag fortfarande mini & kortis förklarad.
men sen varte iaf vidare, jag & jossan målade, Så kom angelica och måla oxå. Vi målade med fääärg. alltså inte vattenfärg, men färg som finns i tubar. Så tog vi paletter & hälde färg i . höööhööö. Sen varte porträttmålning. Jag och jossan målade följande personer : Jossan: Robin Andersson 7A , Brian Nilsson 7A , Olivia Toverud (lööf)6A Ebba larsson 7B Rebecca Fransson 7B (jag)
och jag målade följande: Robin Andersson 7A, Sarah Ullbrand 7B ( hon vart å se ut som en kannibal) , Jonas Begvall - han går i 1-ring tror jag ?( mini & mupp ) , Josefine Kuusisto 7B undrah om de var ngn mer ? Vi satte upp alla ''konstnärliga'' bilder. Sedan skrev Jossa: KONSTNÄRARNA . och pil neråt. där satte vi bilderna på JOSEFINE KUUSISTO & REBEcCA FRANSSON . Sen varte Pingis igen . Sen vid kvart över 10 - halv 11, gick jag hem . Jag va bajstrött. innan jag gick gömde vi sarahs skor. De andra gick hem kvart i 11 ? .
Senare hemma smsade jag med sarhis oh frågade om hon hittade sina skor.. Hon bara: Jaa, Adrian tänkte panta doM! xddd, och föressten Jag målade en vacker bild på dig oxå å satte upp ;D <3>
jag bara: nej va göllig du är, Jag ''e''lskar dig oxå ! :D <333333333
haha, sen gick jag å la mig vid halv 12 ?

hejdå

Inga kommentarer: