måndag 17 november 2008

hunn'isss! :'D

hej!

Idag har jag faktiskt vurti i skolan (A) det va ju inte helg längre (y) >:O
Förste vare KF-tid. Å då skulle man '' kryssa i'' på ett papper som det va en karta ritad på, var man kände sig otrygg hahaha som om JAG skulle känna mig otrygg.. Det är väl 6orna som e konstiga. Men seriöst , Jag känner fan nästan alla 7or och 9or. Och vissa 8or. Om vi tar bort anton ( han går i 8A) Ja.. Ni förstår. Jag är emot han. jag och ebba ä anti- anton! (AA)
Senne varte SO. vettni? Två ''VG'' prov på rad! Matten fick jag ''vg'' och SOn fick ja oxå det , fast de gills ju int i 7an , Om det hade vurt betyg, hade ja fått det :) puss på det. men jag lär mig av elin. Inte av TTTL! ( Törre Törs(K)en på TÖRRE LANN! )
Sen vartte matte. Alltså vi har SO med håkan Och matte med Törre Törst(k)en på törre lann! ;o
Efter mat! OH OW! det var korvstroganof & ris alt. Blodpudding. Det varte väll ris & ketchup.,
Fast det var ju inte bar jag som bar to de ;) haha ts `(:
Efter; IDROTT :-D
Rätt så kul & bara få ha idrott med klassen igen ;) det va ju 2 år sedan :D ,, det kändes riktigt bra. 7D hade skridskor. Vi harpå onsdag :'(
Men iaf. Innan gympan höll vi på å busa. Jag jossan elin ebba julia, Simon, John & André vi busade mest ! :O
Dom killarna gick in i vårt omklädningsrum när vi bytte om . Sååå när ja stog i BH kom öh, ett huvve fram , Mickis i trosor xdd, haha,... xdd, Då börja alla skrika oo, Undra om jag hör än? :) . Sen så när vi var klara hade Elin ebba & Julia gömt simons keps , så han sprang juh ut & in där hel' tin . Då gick ungefär alla tjejer till pöjkeras omkl. rum Och skulle titta xd Menalla var klara där o.o, Så vi gick tbx, Sen km andré ut. Och busar med John & Simon där vi satt utanför själva sporthallen. Då börja Vi rycka ner brallorna. HAHA, när julia ryckte ner andrés ramla hela han omkull xd, då börja alla garva. Sen kom ulla å bah: Oj va högljudda ni är idag! , Ni får nog dämpa er lite.. Så gick hon. ( b.la. har vi Ulla som gympalärare, Vi har 2 gympalärare, Maria & Ulla, & maria har C & D Och Ulla har A & B, Men samtidigt har vi gympa tsm. Om ni hajjar :) . ) Då börja alla garva så fortsatte vi. Sen kom paavo & Sjöng ( Paavo e typ nån slags extralärare som brukar va med på gympan och engelskan ) men vi fortsatte ändå. Sen bröja vi. Först vare Spökboll som uppvärmning, sedan fick flickorna spela innebandy, det var kulit, Och killarna piingis i källörn' Sen bytte vi :o Sen sluta vi på idrotten. Sedan varte NO. Det vart film hela lektionen utom 5 minuter ,. Undra hur många flimer vi sätt på Fysiken ... 13 (?)

Sen varte vänta ¨åp taxin i år ! ( 15 minuter ) (AAA) , Men det vaju svinkallt. När jag kom hem., åt jag, Sen varte rita (en grej jag behöver pappret te ) . samtidigt som ja smsade med cassih <3.
Sen varte försöka göra nått gott ''hun´n'iiiss'' till sixtiiis :) <33


HEJDÅ NU SKA JA SE FÄRJAN! :D puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriv så jag fattar unge ;-)