söndag 23 november 2008

prat!

Jag och kära robin har haft en koversation om att det var han som gjorde min Sahara sjuk! Men hur. Antingen Hångel, Pussar, kyssar, ja så finns det massa mer, som att HAN stoppa fingrarna i munnen och sen stoppade hans fingrar i hennes mun, Snälla, Fanasi, baby ! :)


Men vi kom fram till att det var sen i fredags när de satt på golvet på kvarn å hånglade under ett bord. Ja, Konstiga ställningar, Jag vet . Sen så tog han upp max på spanskan .


Max: ÖJ DU ROBIN, ÄRE SANT ATT DU OCH SARAH I B ÄR TSM ? ( nått sånt, Minnet baby! )

Robin: Öh va ?

Jag: Max max max... Det är itne alls sarah i min klass. Utan en från hofors. Hon är blondie :]

Max: Äre sant? vad heter hon i efternamn ?

Jag: Sarah Hansson!

Max: Är hon snygg ?

Robin: Som fan


haha ja, Lättlurade max, Rebeccas fantasi!



Tillbaka till dagens belopp!

Jag: Har du testat att haft 72 på storleken på msn ?

Robin: öh, nej ? jag har 10 XD

jag: Okej, Nu har jag 11,


Här kan ni se en bild på detta.

Ser ni vad liten smilisen är ? :D
Nu ska jag se .. * Trumvirvel * SANNINGENS ÖGONBLICK !

Inga kommentarer: