onsdag 26 november 2008

dagens resultat !

Tjenis penis.

Idag vare onsdag, och det betyder att vi gick till 10 i 4.
Först vare IDROTT! och då vare ju skridskor. De har vi ju varje onsdagMORGON! när man alltså är nyvaken & trött & förvirrad.
Sen vare SO. Vi håller på med nå slags '' uppsatser'' gruppvis / enskilt.. Jag Julia & Elin är en grupp, Vi skriver om Antikens Olympiska spel & Antikens Forskare. Alltså man måste skriva om Antikens Grekland / Rom . Och sånt. Medans Julia och håkan å massa hämtade datorer satt jag & elin & lääste bok om hitler och nån som va nått i andra världskriget, Den med världskriget hade inga kul bilder så den va alltså träligast. Efter SOn vare Matte. Det gick bra. jag bara till torsten: hallå, jag & elin får ju inte sitta ute på nån av de 3 kommande lektioerna ? får jag sitta ute idag ? ( halvirriterat ) Torsten ba : DET ÄR BRA ATT DU TAR FÖR DIG REBECCA !
Jag bara till fia: va ?
Fia bara: hahaha okej ? xdd
ja ba : Får jag sitta ute ?
- torsten räknar upp de som får sitta ute, Ebba vill inte, Det var Angelica & jOssan, Sen ba: Ja okej, du får sitta ute. Så jag Ännie och jossa satt ute ! :D sen så kom torsten & skulle hjälpa mig. Men jag behövde inte det, Så sa han att när jag skulle mäta skala mellan 2 ställen, Skulle ja ta där RINGEN började, jag bah : men det går ju inte ihop med svaret, Det ska ju vara från mitten ! , han bara : Nej, Nu mäter du härfrån, Ja ba: *öppna facit* 1250 km . Sen ba: Hur ska du få 1,5 cm till 1250 ? Så alltså måste det ju vara 2,5 cm . skalan va typ nått kmr inte ihåg *000 000 xd , Sen bara räknar han
han ba: jaja okej då!
sen gick han. Powned. '
Efter det vare mat. iNgen kommentar.
Sen vare typ 1 timmes rast, ( om man räknar från innan maten ) Så egentligen när vi hade ätit hade vi 50 minuters rast. Så detså ;) Vi gick till turken. Fast ida vareee Svennen, ( tanten) inte den dära kuliga svennen xdd , Jagvet, svenne e jobbit att säga, men vi har alltid kallar : Hällefors godis & tobak för Turken, För typ en utlänsk äger den , Men den e ingen turk, har vi kommit på xd
Sen varte hämta bänkbok ( SUNES HJÄRNSLÄPP FÖR MIG ! :D :D ) och det man ska skriva i när man läser Huset vid nått.. & penna å sudd, Sen bar det iväg te svenskan, Vi har dubbellektioner i svenskan på Onsdagar faktiskt. fast rast mellan . Första lektionen hade vi en diagnos som man skulleläsa sen skriiva. Sen när man var klar med det fick man läsa bänkbok . . Efter vare rast. Sen när vi gick in igen fick vi reda på provresultaten från förra veckann. Jag fick 124, exakt samma som adam xd. Godkänt var 50 . Så jag tkr att det va bra resultat,. fastän julia & andré fick liggandes på 168 xdd av typ 169 - 170 xddd höhööö ..
Sen fick vi läsa i grupper igen på husets vid.. blabball nått. IDag var inte nicklas med så jag jossan & andré fick läsa , andré fick damp på jossan,för när ja petade på henne så sa hon: Hannah montana, daaah ! haha så när jag damppeta påna så bara : Ha,Ha Han,hannah montana ! x''dd


Ingen kommentar om b-språk! xd
hejdå !

Inga kommentarer: