måndag 20 juli 2009

100!

Detta är mitt hundroande inlägg, ni borde gratulera mig :D.
Jag fyller år om redan 2 veckor... fast på lördag när jag ska på diggiloo är det precis en vecka kvar. ååh, jag vill ha pengar :R . Vetni? Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, Sixten smet vi 3, och jag hitta han inte :(, jo okej, efter en halvtimme, fick hjälp av grannen (Y). han va vi deras stall ooch när vi skulle ta han stack han igen, och ja trodde att han skulle hoppa i älva så ja va jättenervös :( , men sen när ja skulle springa genom åkern så stack han hem .. som straff duschade jag honom, han gillar inte det så värst, men asså han luktade äckligt så då behövde han duschas, men sen vart han normal igen. när han hade torkat alltså x) han springer som en tok i en cirkel typ tills han torkar x)
sen vart det Crossbanan och se Liam & Virre när dom åkte Cross & Fyrhjuling. ;) va väl inte dagens kuligaste, men asså , det går an. Sen vart det å gratta mormor, vi halv 9 åkte vi hem igen, fast vincent blev kvar, han ville sova med tuva . I Morgon ska jag städa, blir nog före / efter bilder ahahah :D:D

Pussis!

Inga kommentarer: