tisdag 28 juli 2009

idag?!

Idag var jag med angelica, vi irra omkring i hällefors.. men innan vi va spelade jag desperate housewives the game :RRR . höhö det är typ aslikt själva serien å alla snackar skit om varann å allt, å man får lixom säga med den gubben man har oxå
hahahaha. Ajah, sen slog ja in paket te brormin, Seeeeen vaja me angelica. När ja kom hem vii 8 titta j på tv så trorni inte att bror kommer och drar ner allt på gölve från min säng, sen springer han iväg med täcket å gömmer det , sen tryckte han upp 2 av mina kuddar innanför tröjan, sen leta han efter paketen, hahaha snacka om att han va blind, han titta där dom låg, men ja hade lagt en tröja över 8) han vände tamefan uppåner på mitt rum. Ah, sen vare typ en film på 6an som ja såg på, sen datorn ååå sen tv fast då titta ja i vardagsrömme

4?!

pussis

Inga kommentarer: