tisdag 7 juli 2009

Ridit

Nu har vi kommit hem från fredriksberg, det var jättekul att rida igen, det va ju superlänge sen :)) , fast jag vill fortfarande börja rida ofta, typ medryttare elle fodervärd hos nån, aja , jag fick rida en jättestor häst :O det va typ en Paint ele nått, å daniel såg ut att få ha ett typ kallblod, (tro de lr inte, daniel red ) .. ah, och resten islandshästar. Ah och tjena , jag fick gå sist, och jag tror att hästen sket 3 ggr, och sen stog han kvar så han fick trava ikapp, men men, och det var väl tur att jag fick en WesternSaadel, annars hade jag trillat av, för det va ett dike, som alla hästar tog megasteg, och så vare preis en grankvist som hänge ut, så när det var min tur så stanna den i typ 8 sek elle nå, sen värsta megaskuttet, ah, och in i kvisten och allt :) , och när vi nästan var framme, så stanna daniels heäst och han fick inte igång den, så då gick min in i röven på den och vägrade att stanna innan, aja, snälla hästar iaf :) tror ja blev kär i den ja red :$$ :D föressten red xå Liam
Får bli en bild på liam och en sötnosRodic!

Chebeka

Inga kommentarer: