söndag 5 juli 2009

Gårdaygen

vid typ 3 tiden skjutsa pappa mig till mamma, ah, och igår kväll fick jag nästan vända upp & ner för att hitta American pie ' erna, Men jag hittade bara 1, 2, & 3, för sen hade UfL lånat resten :( , alltså alla bra, och då säger jag även -> Beta house , men shit the same , ja tittade på 1an till halv tolv, och då satt jag å ÄÄLICCEEEEE och kommenterade massa snygga killar, även en( fast han var ej snygg) som frågade efter msn, så ja adda han, så skicka ja det till alice, alltså vad han hette på msn, så adda båda vi honom, ah, och så bjöd vi in han till våran Konversation, och sen efter ett tag så fråga vi han varför han var så tyst och skrev inget, då sa han ''Det är inte riktigt mitt samtalsäme, jag brukar inte prata om sånt (-| ) magad, shit xd.

Idag blir det alltså f-berg
A dataneörd on the pic


Pussis
Chebeka

Inga kommentarer: