fredag 24 juli 2009

Datorn hör hemma i älva!

Åh nej ni anar inte hur pissförbannad jag ää!
har lust att bara sutta min dator i älva, ska fan cutta skiten, hatar den! nu sitter ja på den stationära :O . När ja kmr till pappa på söndag får han visa mig hur man d.. nånting, det är sås mkt bajs påren just nu att den laggar fast det kom värsta typ som en error skylt fram, och hela datorn stannade, och sen stängde av sig så ja fick sätta på den, så fick ja stänga av + sätta på 3 ggr för den lagga fast hela tiden!

Jag Kunde inte ens skicka på msn! nej ja blir fan äcklad av den. Skulle ha köpt en Acer, dom verkar bättre, menmen, köpt är köpt!
Bara den inte är paj så vi måste lämna in den på lagning, det vore hemskt att lämna in min dator, skulle sakna den otroligt.. har ju lixom allt där typ .. synd oxå om hårddisken skulle krascha, aja nu ska jag sluta tänka på hemska saker som skulle kunna hända . jag blir ledsen i ögat då .

Idag har ja inte gjort ungefär ett skit. Jo föressten, vart å handlat, ätit mat på espana fotat och sutttit vid datorn... När ja tänker på det.. kan datorn har blivit överhettad eftersom att ja bara har stängt luckan ist. för att stänga av, på dagarna.. HAHA ORKA x) aja.. justa..

Jag vill ha sånnahära Shutter Shades*Stavning

Dom är såååå fräna :D:D

HERRÅ!

Inga kommentarer: