lördag 11 juli 2009

H4h4

Snart uppe i 100 inlägg :$
Igår var jag grym som vanligt på gH. Tror ni inte vincent ville spela crazy train och jag höll vafan på att spela sönder mina fingrar, B.Y.O.B och escuela de calor *tror ja dom heter, är till och med enklare, xO. Vet ni, jag cuttar snart vädret så långt det bara går, har ju tamefan regnat hur länge som helst, var ää solen?! skulle vilja veta det, och så drar ja hit den när jag ändå håller på att cutta molnen. Sen blir det jossan, öh, det är nåt fel på våran telefon, för den e konstig. Den är nog mupp.
h3h3h3h3
Jag har inga ankläppar egentligen :O

3 kommentarer:

Tobias Elfsten sa...

Om du är så bra på GH så kan du komma ner till fun4u lockalen

Mvh Tobba

s teffy sa...

sötnos! ;D <3

rebeccaah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.