lördag 17 januari 2009

blaschblasch och så vidare

Idag hare vurtit ganska lugn da. elr ja lugn & lugn, Den börja iaf lugn .. Den börja med att vakna vid 10, jag sover inte länge hur länge ja äännddååå är vaken dan innan. Men iaf. Sen varte upp, ta lite hostmedicin, för att jag tkr min hosta e jobbi.. Hjälper ju bara mot rethosta men wtf., saksamma.. iaf.. Sen varte datorn och massa sånt. efter ett tag vaknade danel och så, då hämtade jag frukost, sen satte mig vid datan igen, Efter en stund kom Kenneth och Vivvianne hem med Liam & Vincent.. Och Sen åkte Danil Liam & Virre på rally, sen vid kanske 12 kom mamma hem hon hade varti i karlstad, Sen vid 1 duschade jag , sen kom daneiloch liam o virre hem igen och då började jag fixa mig i håret, Men han bara halva sen vare mat & efter det fixade jag klart mig, Sen minns jag inte riktigt, Sen vid kvarti 5 åkte vi till anbritts kalas så varte det, sen vid halv 10 åkte vi hem . s

Jag känner mig stressad nu & jag vet inte varför ,
Och jag vet heller inte vem jag gillar längre ;/ har lixom kommit mellan 2 pers . Nåja får väl sova på saken. I morgon ska jag nog försöka trycka igenom nå genom mina igenväxta hål i örona :D

Hejdå nu ska jag stressa på ngn annan internetsida,


Inga kommentarer: