fredag 16 januari 2009

sjuk

Jag är sjuk. Vet ni de ? jag har varti sjuk sen i onsdags, vet ni det då ?
jag har lixom inte pallat skriva blogg under dessa dagar.. så nu idag skriver jag.. Jag håller på att bli frisk. Jag är frisk till på måndag jag lovar , börjar vända nu på eftermiddagen.. Det är hemskt att vara sjuk & inte kunna flumma med sina älskade kompisar. Utan att man sitter hemma & nördar tv:n & Datorn. jovisst.. Nej, det börjar bli uttjatat efter bara 3 dagar ;) Min näsa har gått sönder :( den e helt röd och sönderriven. de svir som inni.. Igår när Jossan Sarah & adam kom hem med pappre till elevensvalsvarssak trilla jag ;D värsta pinit, Fast faktiskt helt normalt ( fastän det är mer vanligt att Jossa triller :D )

Jag har äntligen fått min efterlängtande nya hööks - tidning, det finns så mkt ridkläder där jag vill ha :)
Jag har även funderat på om jag ska skriva på mina foton: Här kommer några exempel:



Denna under har jag inte skrivit på.

Som ni ser har jag faktiskt skrivit smått. Det ska ju iaf inte stå stort, Jag vart nöjd med namnet på :D

Kommentera vad ni tkr, Ni kan skriva anonymt eller ditt namn, nu tkr jag >.<
Scrolla ner längst ner på denna sida och gör undersökning ! ;D

Föressten, Josefine, Jag vet kanske ett sätt vi kan samla liite pengar på (a :D <3

Inga kommentarer: