onsdag 21 januari 2009

Mullieamulea

Men tjollahej!
idag bestod dagen av detta: Först vakna vid 6, ( mormin väckte mig & liam för hon skulle te karlstad) Jag´somnade om till 20 i Sju då mormi ringde ett bra tag tills liam svarade, då vaknade ja, sen varte frukost, Ja & Liam åt frukost , dessvärre fanns inget smör, när jag skrev smör kom jag oxå på att säga till min mor att köpa smör sen när hon ska häemta BRUR! :-)
Men iaf. Sen så fixxade jag mig i typ 40 min , Sen vare att klä sig & ta min väska med kläder till efter gympan! Sen varte ut till taxin me oss, vid 08.07 Kom taxin från hällförs. :O De visade sig att vi fick åka egen taxi idag eftersom den andra var full! vid ca 08.15 var jag på skolan och jag & Fia gick till gympan, och jag ska säga att gympan va fan bäst idag :D askul även om vårt lag l''uuuu''sade xd haha. Först vare Jägarboll som uppvärmning, Sen varte Skattjakt och det e riktigt bajskul :'D, efter gympan varee SO, Då varte sitta dator hela lektionen för vi skulle typ gå in på www.brottsrummet.se eller nåt, Sen gå in på www.fbi.gov eller vare va, oh kvinnofängelse i nån stans, Och nått kumlasak och vi skulle tyyp titta igenom sidorna, och på fbi's sida kunde man titta på kidnappade människor, och även efterlysta terrorister, Men på den sidan hittade jag ett spel :'D efter ett tag spelade massor det spelet xd . Sen efter SOn vare Matte & Jag Mikaela Sofia oCh ebba Satt då, Så bah tar alla typ pennor av honom, Ebba gömde sin och sa att hon inte hade ngn, Mikaela vässade sönder sin och fick en ny & några pöjker oxå. Sen frågade Mickis om vi fick sitta ute, o det fick vi, Så skulle ebba göa nått vid korgen så sa jag tena att langa med en penna för min penna var typ en halv decimeter , Så nu har jag en ny, och vi satt och gjorde ''massor'' i boken och sånt, Efter Vare mat. Då vare fiskpinnar och mickis ba: haha kolbitar, I fel tillfälle (a hahahah. Ingen kommentar.. Sen varte rast, då Gick jag Micka Julia Angelica till Oasen sen kom typ John Simon Nicklas & jonas oxxå och vi satt vid ytterdörrsaken, Å efter rasten vare svenska, första lektionen läste vi nåt som författare hade skrivit, Sen svara på frågor om det, efter det vare rast, då va alla i klassen som var i skolan ida , på oasen utom Ebba och fia xdd. de satt och svarade på frågor. Sen vare den andra svenskalektionen , Då vare massa. Sen Vare B-språk, Då vare chabbel , Sen slutade vi, & min taxi kom först idag, Om den bara hade kommit 2 minuter senare : ]
Nu är det såhära att jag saknar sommaren somfan : D<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

rebecca, vem saknar inte sommaren? :)

Anonym sa...

jaja :) får jag länka till din? ;)