lördag 10 januari 2009

Grawgaga

tjeeeen´

Idag har det vartit en helt okeeij dag :)

Vid 11 vare till frissan
sen vid 4 Kom älskade Jossan och vi gjorde detta:

När hon kom åt jag mat men efter maten var vi på mitt rum och pratade och hon fick reda
på vem jag gillar .. :)
Sen visade hon hennes stortåar.. Den ena var blå som ett blåbär.. Fotbollen..
den andra hade nästan losnat helt.. Fotbollen.. Den satt fast vid nagelbandet xdd

Sen gick vi ut å letade upp : Peruk, Byggarebob-hatt, hatt, påskkärringgrej och 2 krigarhattar..
Sen sminkade vi oss å tog EGOkort tsm.. askul.. Tog typ 1 halv / 1 timme.. Bilder kommer eventuellt på tisdag när de e uppladdade .. Sen stack vi ut när vi hade tatt bort sminket, och hade snöbollskrig i utan typ jacka & vantar å så, HON TRÄFFA INNANFÖR BHN :O då snöpula ja henne.. observera: Jag var noga med att kolla så det vart och stå : snöpula.
Sen klädde vi på oss mer kläder och tog hjälmar å åkte fyrhjuling vid 7.. , ena körde & andra satt på ngn leksaksbilsak efter :D Jossan fick köra mest för jag tkt det va assa kul att sitta där bakom, När jag körde råkade ja köra för fort i en sväng så leksaksbilsaken flög typ lite med jossa på så jossa flög iväg :D KUL! :D sen skulle hon hem vid halv 8 för båda vill se Körslaget

OCH JAG HEJJAR PÅ TEAM ERIK! :D
Gueddd, snart eget CS :) ( cs: Counterstrike, man skjuter folk, för er som inte vet ;) och ni vet no vem ja syftar på :-D )




Liiiiiiiiiike u :*

1 kommentar:

JOSEFINE :D sa...

Hahahahaha , vi hade det så bäst <3