måndag 12 januari 2009

hejjagheterbajs x3

Idag har väll inte vart en superdag .. Dagen började för min del klockan 5. Så jag vaknade av hosta.. men sedan somnade om vid kvart över 5, halv 6. Sen varte vakna vid 7. Sen skola, Gympan var bajsjobbig . Var Styrke & Kondition, Först skulle tjejerna springa i 70 Sek runt en bana, det var bara typ 5 bänkar på en längsida ganska utspritt, medan killarna hade styrketräning, etc. situps, Armhävningar rygglyft el vare heter, och sen nå mer som man träna armarna i.. sen bytte vi, tjejer med killarna , så dem sprang 70 sek ist. Sen så fick vi springa igen , fast då 70 x2 sek alltså ca :140 sek och jag är förkyld, vill bara påpeka det :) annars har ja inte så dåla kondis.. Sen bytte vi igen, Sen sista gången vare 70 x3 , det var riktigt jobbigt, fast på slutet gick typ alla tjejer inklusive jag(a :) men sen fick vi typ allla ligga på mattor och ha stretching o sånt. efter vare biologi för min grupp, men det kändes som typ 40 min bara, sen slutade vi, fastän det var typ en timma..
Efter skolan varte jossan, det var dock kul :) förutom med att ja fick värre hosta.. Nåja. Jag tror att hon kmr få min ''älskade'' hosta snart :) känns som det men det e ruskigt jobbit, och ingenting hjälper ju ftw :( . Knappt så mormins hostmedicin hjälper.. Jag få så jeävla ont när ja hostar hela tidn, Nååja..

nu sitter ja här och tkr att det är supervarmt. / kallt :)

Hejdooe

Inga kommentarer: