söndag 11 januari 2009

hejjagheterbajs x2

idag har det vart en ganska så lugn dag.. Skulle egentligen vart med jossan men skulle med och äta i fredriksberg.. Nåjaa..
Dagen började med att vakna av hosta klocka 10. sen vart det upp å sätta sig vid den bärbara datorn i vardagsrummet.. Sen frukost , efterdet datorn sen fixade jag i ordning mig, sen sitta vid datorn, sen åka till fredriksberg vid 12 tiden.. Jag mamma, vincent, sebastian fredrik och tuva åkte mammas bil , daniel tog lastbila, liam åkte med kenneth och kom senare , vi fick typ asgod mat .. :) det bestod av älgkött potatis och vivannes kända sås. Supergott, maten var klar vid 2, och vid halv 3 satt ja å goesa med sixten,, Sen börja jag å sebastian busa upp sixten så han fick värsta damp och bet mig i armen >:D
sen fika vi, sen följde jag med kenneth Liam, vincent och tuva till nån kiosk där vi handlade bl.a godis.. Liam tuva och Virre handlade glass & godis. Jag fick ta åt mig och sebastian, och det bestod av Gott och blandat 2 påsar, en till mig och en te han.. Sen köpte ja åtta lakridsklubbor o han fick 2 eller 3.. och ett varsitt tuggummipaket, han fick med melon och ja tog med mint :),
Sen åkte vi tillbaka till deras hus ( Nummer 2, 3 4 eller 5 ) sen efter en stund åkte vi hem igen och nu sitter ja hä och ska gå å packa gympaväskan nu,



jag gillar diig :*

1 kommentar:

JOSEFINE :D sa...

Jag som ville vara med dig!! :D <3
jag älskar dig soet <3