fredag 9 januari 2009

hejjagheterbajs

intressant.. hmm.. Ja, intressant.. jag är ärligt talat bäst på att hitta på överskrift samt snurra på hälen.

idag har vart en mindre intressant dag.. elller nej.. Den har vurtit ganska intressant ändå, men gu va ja säger intressant .
nåja.. Idag vart det först vakna vid halv 10 tack vare min kära mor som sa till vincent att väcka mig.. Men la även till ordet ''försiktigt'' och vet ni va ? det gjorde han oxxå.. haha.. :D
Sen varte atjoo atjoo atjoo prosit, men sen varte frukost och då var det bättre ;), som ni förstår är jag lite ''förkyld '' på morgonen, Men atjoo atjoo atjoo prosit kommer kanske 3 gånger per dag.. efter frukosten satt jag nån timme vid bärbara datorn, sen ville daniel ha den.. Då gick ja in på mitt rum och satt på tv:n och läste i hööks tidiningen jag fick i höstast.. jag tittade på en superduper fin jacka men dock priset vill jag skriva om, den kosta runt 600 kr. Men riktigt fin :) brun..

efter det gick jag ut i köket och satt mig vi daniel o mamma som pratade om allting och daniel tog mat.. Sen kom vincet och oxå skulle äta rester sen igår.. men jag och mamma tog gröt 8-)

Sen fick jag lov med att klä mig och fixa mig för vi skulle åka till byn, så vi åkte först till Hellefors möbler.. och mamma shoppade loss, Och det bestod av 2 lampor till köket, även två till deras sovrum.. Två kuddar till vardagsrummet.. Allt bestod av nummret / ordet TVÅ / 2

sen var det till törge och först apoteket för hon skulle köpa nässpray , vilket jag tror hon e beroende av .. Sen vart det Ica & ''storhandla '' . Sen skjutsade mamma hem mig så tog jag upp varorna och satt mig vi den stationära datorn samt tittade på tvn.. Sen så tröttnade ja på den stationära och satt mig i soffan och tittade på tv. Sen kom mamma och 2 av mina bröder hem. Såkallade Liam och vincent.. De vart genast fart. då satt jag mig vid den stationära datorn sen åt vi fiskgrating elr hur det stavas ;D

efter det vart det photoshop på datorn, fixade en bild åt mamma så den skulle sparas som dublett.. fast jag gjorde även om den oxxå..

Sen satt ja mig vi tvn en stund

och då tog liam över den stationära..
Sen fick jag den bärbara, och nu e mamma å hämtar min 3e och äldsta bror.


Jag tycker ATT ni helt enkelt är jättedåliga å att kommentera , Ni ska kommentera :o

Den 24:e då jävlar ar jag eget CS ! Mwhoho ;D

liiiike u <3

Inga kommentarer: